Известие

Collapse
No announcement yet.

Всичко, което е на ток, работи бавно или прекъсва

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Благодаря, ей това исках да разбера-колко волта трябва да достигне, докато е на зарядното. Иначе времето не ме вълнува толкова, щото го зареждам с едно самоделно зарядно от две зарядни за телефон, които общо му дават 0.64 ампера и със сигурност трябва да го държа много часове. Значи ще го закача пак и ще го държа докато стигне тоя волтаж, който си написал.

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
      Благодаря, ей това исках да разбера-колко волта трябва да достигне, докато е на зарядното. Иначе времето не ме вълнува толкова, щото го зареждам с едно самоделно зарядно от две зарядни за телефон, които общо му дават 0.64 ампера и със сигурност трябва да го държа много часове. Значи ще го закача пак и ще го държа докато стигне тоя волтаж, който си написал.
      0.64 А не е 1/10, а 1/100 от акумулатор 62 А/час. Тоя ток по принцип е много малък и е по-скоро добър за потдържане на акумулатора. За заряд се изисква по-голям ток.
      Но пък пробвай!
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment


      • #48
        Ами да, толкова е, но такива са условията. Засега зарежда, но стоя няколко дни за да вдигне до 13.33, явно трябва да стои още няколко, че да напомпи

        Comment


        • #49
          Днеска се заврях около двигателя заради проблема с незареждането на акумулатора от алтернатора. Наистина е онова кабелче-просто се е измъкнало от обувката си и като го допрях и сега си ми свети и лампата на таблото и алтернаторът сам се пуска да зарежда Остава да го направя трайни, че сега едва едва съм го закрепил кабелчето, колкото можах да стигна без да разглобявам нищо.

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
            Днеска се заврях около двигателя заради проблема с незареждането на акумулатора от алтернатора. Наистина е онова кабелче-просто се е измъкнало от обувката си и като го допрях и сега си ми свети и лампата на таблото и алтернаторът сам се пуска да зарежда Остава да го направя трайни, че сега едва едва съм го закрепил кабелчето, колкото можах да стигна без да разглобявам нищо.
            Браво!
            Виждаш ли, че сам си го намери!
            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

            Comment


            • #51
              Абе то добре, че сте колегите от форума, че иначе щяха да ме одерат 60-70 лв за диоден блок сигурно

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
                Абе то добре, че сте колегите от форума, че иначе щяха да ме одерат 60-70 лв за диоден блок сигурно
                Важното е, че сам се справи!
                А се справи, защото ни послуша!
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment

                Working...
                X